HÅRFJERNING MED SUGARING

Fri for uønsket hårvækst

Hårfjerning med sugaring er en effektiv metode til alle hudtyper og er 100 % naturlig og indeholder ikke parabener, dufte, farve eller tilsætningsstoffer.
Sukkermassen påføres huden i glidende langsomme bevægelser, herefter trækkes hårene ud i deres naturlige groretning. Det er en fordel som giver færre knækkede hår, mindre hudirritation og indgroede hår.

Sugaring behandling er for nogen mindre smertefuld end ved alm. voks og hårene behøver ikke være lange for at opnå det bedste resultat, 0.5 mm er nok. Det er 7-10 dage efter sidste barbering.
Det gør ventetiden mellem dine sugaring behandlinger kortere og du slipper for at gå “behåret” rundt alt for længe.

Efter en sugaringbehandling vil du opleve at hårene bliver finere og blødere ved udvoksning. Det skyldes at hårene bliver fjernet med roden. Din hud vil være glattere og blødere i længere tid end ved barbering.

Den første behandling vil føles som den mest smertefulde, allerede ved behandling nr. 2 vil du kunne mærke at hårene ikke er så stive og grove og at de lettere slipper hårsækken.

Før behandlingen

Tips til dig der skal have fjernet hår med sugaring:

• Tjek at dine hår ikke er for korte, de skal være min 5 mm (ca. 10 dage efter barbering) er de for lange, skal du trimme dem ned, max 1 1/2 cm ellers kan det nive
  • brug gerne peeling 2 dage før, så der ikke ligger indgroede hår og gemmer sig
  • undgå at bruge cremer og olier på huden
  • undgå solskoldning (du kan få brandsår på huden)
  • kom nyvasket, hvis du skal have intim sugaring
  • Tage bomulds trusser på, hvis du skal have intim sugaring, så blonder mv. ikke generer det ny voksede område

Efter behandlingen

I 24 timer efter en voks eller sugaring behandling frarådes.

• Solbadning
  • Brug af parfumerede cremer
  • Deodorant (hvis du har fået fjernet hår i armhulerne)
  • Selvbruner